Woorden van de klant

Tina

Stephanie is echt een lieve en talentvolle fotografe! Wij hebben al reeds 2 keer voor jou lens mogen staan en zijn zeer tevreden! Niet alleen wij, maar ook onze dochter heeft genoten.
Voor herhaling vatbaar!