Woorden van de klant
Tina

Stephanie is echt een lieve en talentvolle fotografe! Wij hebben al reeds 2 keer voor jou lens mogen staan en zijn zeer tevreden! Niet alleen wij, maar ook onze dochter heeft genoten.
Voor herhaling vatbaar!
Woorden van de klant
Stéphanie

We waren super blij met onze prachtige foto's! Ook de kinderen vonden het leuk om te doen ondanks het slechte weer."
Woorden van de klant
Wendy

Super tevreden van de kerstshoot met Stephanie! Mooie en spontane foto's met prachtig resultaat, gemaakt door een lieve en vrolijke fotografe! Op naar de volgende shoot!
Woorden van de klant
Cali

De foto's zijn gewoonweg prachtig. Door haar rustige manier van werken en zijn valt het niet op dat ze er is en kan ze dus de meest spontane foto's vastleggen. De kinderen zijn ook meteen op hun gemak bij haar en schenken dan ook hun mooiste glimlach. Niet twijfelen om samen te werken met deze topper.